Selecteer je taal:
100% authentieke, geverifieerde reviews.
Gavin M. beoordeelde
Tracy M. beoordeelde
Philippine M. beoordeelde
Excellent!
Nathalie M. beoordeelde
Super restaurant colombien où on retrouve les saveurs. Tout est très bon et le service au top ! Hâte de revenir !
Lindsey P. beoordeelde
Gaelle B. beoordeelde
Je reviendrai…. Pour la super cuisine, l’ambiance au top et la gentillesse des serveuses (même avec des clientes treeees exigeantes). J’ai passé un super moment
Erazo A. beoordeelde
BUENA COMIDAAAAA
Emrecan T. beoordeelde
Wesley J. beoordeelde
Will N. beoordeelde